Har du bilder, oppskrifter, mønster eller noe annet du vil dele med oss? Send en mail ved å trykke på brevet nede på siden. Blir veldig glad for alt som kommer inn.

tirsdag 7. desember 2010

Juleutfordringen hos anonyme scrappere.

Da er det plukket ut "vinnere" i juleutfordringen hos Anonyme Scrappere.
Jeg fikk plukke ut tre stykk, og lett var det ikke. For jammen er dere alle vinnere med så mye lekkert som ble tryllet frem....
men.....
.....valget mitt falt tilslutt på disse tre....

Lene sin sølvfoliekule:

Elisa sine herlige såper:

og didle sine herlige heklede engler:

Dere må gjerne sende meg adressene deres rett til meg, på:
 kreativjul@gmail.com 
Så kommer det en liten premie før jul:)

Det vil komme forklaring på hvordan disse tingene er laget senere, slik at dere andre også kan prøve.

Tusen takk til alle som var med på utfordringen, og jeg kan ikke si det for ofte.....UTROLIG flotte bidrag alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så moro:)
Mange flotte bidrag.

Jeg så innlegget på siden til Anonyme scrappere og tok det for gitt at det vare mailadr i innlegget der, jeg skulle sende mail til.
Går det bra?

Ha ei finfin uke:)

Anne sa...

Vi har fått to adresser, så jeg tenkte å videresende dem når den tredje kom, men du har kanskje fått den tredje rett til din mail? :)

Unknown sa...

Your Affiliate Money Making Machine is ready -

And getting it set up is as simple as 1 . 2 . 3!

Follow the steps below to make money...

STEP 1. Input into the system what affiliate products the system will advertise
STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (this LITERALLY takes 2 minutes)
STEP 3. See how the system explode your list and upsell your affiliate products for you!

Are you ready to make money automatically??

Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE