Har du bilder, oppskrifter, mønster eller noe annet du vil dele med oss? Send en mail ved å trykke på brevet nede på siden. Blir veldig glad for alt som kommer inn.

søndag 17. oktober 2010

En after eight til jul?

Her har jeg laget en after eighteske, og den ble jammen lik Ragnhild sin i fargene:)
Jeg har åpnet en after eight, brettet ut esken og brukt som mønster. Satt sammen esken som er laget i tykt mønsterpapir, limt og pyntet. Og til slutt........all sjokoladen på plass oppi, og ikke en eneste bit mangler ;)

3 kommentarer:

Margaret sa...

Hei!
Denne ble kjempefiiiin, Anne. Du har så nydelige farger på alt du lager.

Marianne H sa...

Bevares så flott den er!
Virkelig en kjempegod ide :-))

Elisa sa...

åh, nydelig eske!:):) fikk lyst å lage en sånn!
Lurer også på om du kan skrive opp epost adressen din eller sende den på mail til meg? (elisa_b85@hotmail.com)
Jeg får ikke til å sende bidrag til deg ved å trykke på brevet. men får jeg epost adressen kan jeg sende fra mail adressen jeg har.
-Klem Elisa-