Har du bilder, oppskrifter, mønster eller noe annet du vil dele med oss? Send en mail ved å trykke på brevet nede på siden. Blir veldig glad for alt som kommer inn.

torsdag 24. desember 2009

Da var den store dagen her

Og jeg ønsker dere alle som er innom julebloggen min en herlig julefeiring!

Det ble endel hjemmelagede julegaver iår og, men fikk nok ikke gjort så mye med barna som jeg hadde håpet... Tiden strekker ikke alltid til...
Nå laver snøen ned der ute, og drømmen om hvit jul ble oppfylt.. Krever bare endel måking nå, før gjestene skal komme. 
Ribba står i ovnen, potetene skal skrelles.....riskremen lages og bordet dekkes. Trolla koser seg i sofaen med juletv og julestrømpe:) Nisser i alle størrelser kikker og smiler til meg fra de fleste kroker....så ja, det er jul i huset her iår også:)


Julen er tid for ettertanke er det mange som sier, og jammen er det sant. Selv om dagene flyr, og elektriske og spente barn fyller dagene her, vandrer jammen tankene rundt der i topplokket for seg selv. Man tenker masse på de man er glade i, og vil så gjerne gjøre alt for dem..Bare for å vise hva de betyr for oss..Man savner dem man ikke lenger har blandt seg, og det er mange triste tanker, men jammen mange gode også:) I år er det den 20 jula jeg feirer uten min kjære pappa, og min første jul uten min kjære mormor.......Jeg savner dem begge masse, men har dem med meg hver dag i hjertet mitt:)


Man tenker tilbake på året som har gått, og alt hva det har gitt oss på godt og vondt... Vi blir aldri for gamle til å lære nye ting, eller oppdage nye steder.... Og tro meg, jeg har opplevd, lært og erfart masse nytt iløpet av året. Gode ting jeg ikke trodde jeg ville oppleve har skjedd, og ting jeg ikke skulle ønske skjedde meg....har også skjedd. Nye mennesker har kommet inn i livet, og noen har blitt borte..... 
Man blir ikke fattig av å gi, og gir man av det gode man har i seg, gleder man mange rundt seg. Og det er en god følelse det! 


Ta vare på hverandre folkens, og kos dere masse i disse høytidsdager! 
Med bilde av årets juletre, og et fornøyd nissepar her i huset, ønsker jeg dere alle en riktig god jul. Takk for alle bloggbesøk i 2009, og jeg ønsker dere alle 
alt godt for det nye bloggåret 2010, og håper dere følger bloggen videre:)





En stor juleklem fra Anne.



Ingen kommentarer: